Nasz sklep internetowy, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zgadzasz się na to, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kategorie
Newsletter

Serwis

W celu kompleksowej obsługi klientów prowadzimy pełny serwis oferowanych narzędzi. Dysponując fachową obsługą oraz dużym zapleczem części zamiennych zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na wszystkie urządzenia będące w naszej ofercie. Dla firm posiadających własne służby naprawcze oferujemy możliwość zakupu części zamiennych, sprzedawanych zarówno pojedynczo jak i w zestawach naprawczych. 

REKLAMACJA

Warunkiem uznania reklamacji w czasie trwania gwarancji jest dostarczenie narzędzi do serwisu wraz z kartą gwarancyjną. W przypadku braku możliwości dostarczenia urządzenia osobiście należy je przesłać do serwisu za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD na podany adres: W.P.P.H. W&W, Marcelów 14, 98-161 Zapolice. W przypadku nie uznania reklamacji do kosztów naprawy zostanie doliczony transporty.

GWARANCJA

Naprawy gwarancyjne realizujemy bezpłatnie w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia sprzętu do serwisu. Okres gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy gwarancyjnej.

Gwarancja nie obejmuje wadliwego działania i uszkodzeń takich jak:
- upadek narzędzia z wysokości
- widoczne ślady uderzeń i wywołanych nimi pęknięć
- samodzielnego demontażu w celu naprawy
- zastosowanie nieoryginalnych części
- zanieczyszczeń dostarczanych do urządzenia za pomocą sprężonego powietrza
- woda w układzie sprężonego powietrza
- nadmiar lub brak oleju smarującego wnętrze urządzenia
- zastosowanie nieodpowiedniego oleju

Gwarancji nie podlegają materiały eksploatacyjne i części urządzenia ulegającego naturalnemu zużyciu podczas pracy. Dotyczy to: amortyzatorów, tłoków, wbijaków, oringów, uszczelek, nosków, cylindra, łopatek wirnika, łożysk itp.

Warunkiem uznania gwarancji jest również prawidłowo wypełniony formularz Zgłoszenie Usterki który pozwoli Państwu na umieszczenie krótkiego opisu usterki i danych kontaktowych. Za pomocą których serwisant skontaktuje się z Państwem w celu poinformowania o dodatkowych koszach, wycenie naprawy lub zaproponowania innego sprzętu gdy koszty naprawy przewyższą wartość urządzenia.